کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران سال ۹۴ _._._. اطلاعیه شماره 6

احتراما به اطلاع کاردرمانگران محترم میرساند که با توجه به عدم حضور و مشارکت بیش از نیمی از اعضای مجمع (101 نفر از 200 نفر ثبت نام کننده در سامانه otreg.ir) انتخابات انجمن کاردرمانی ایران به مرحله اخذ رای نرسید (با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و به مهلت بعدی موکول گردید که متعاقبا زمان و مکان آن اعلام خواهد گردید.

بدینوسیله اعضای هیئت مدیره انجمن علمی کاردرمانی ایران از اعضای حاضر در جلسه مذکور نهایت تشکر و قدردانی را به پاس حضور گرم و توام با حس مسئولیت پذیری نسبت به رشته کاردرمانی اعلام می نماید.

امیرحسن کهن

عضو هیئت مدیره انجمن علمی کاردرمانی ایران

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید:  ادامه مطلب ...

سومین دوره انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران

سومین دوره انتخابات انجمن علمی کاردرمانی ایران روز پنجشنبه 26 فروردین 1395 از ساعت 8 صبح در محل تهران، انتهای بلوار کشاورز، مجتمع بیمارستانی امام خمینی، ساختمان ریحانه، طبقه سوم، سالن کنفرانس برگزار خواهد گردید.

ادامه مطلب ...

بهترین گیاهان برای تصفیه هوای خانه و اداره از نگاه ناسا

 بهترین گیاهان برای تصفیه هوای خانه و اداره از نگاه ناسا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ایران در پی برقراری دوباره وضعیت پایداری جوی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و چند شهر بزرگ دیگر، دیروز ۲۶ بهمن بار دیگر به گروه‌های حساس جامعه هشدار داد. 

ادامه مطلب ...

هلال احمر: روزانه ۱۰۰ ایرانی به دلیل حوادث ترافیکی دچار معلولیت می‌شوند

مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر امروز یکشنبه ۱۵ فروردین‌ماه اعلام کرد: "روزانه ۱۰۰ ایرانی به دلیل حوادث ترافیکی دچار معلولیت می‌شوند و ۵۰ نفر نیز روزانه بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌دهند".

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقای حبیبی درباره کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" نیز گفت که هدف از اجرای این کمپین تغییر رفتار در نحوه رانندگی در کشور است تا در نهایت شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

همچنین اسکندر مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران در ایام تعطیلات نوروز گفت که در طول تعطیلات به طور متوسط هر ساعت یک نفر در جاده‌های ایران جان خود را از دست داده است.

مقام‌های راهنمایی و رانندگی ایران می‌گویند که حوادث جاده‌ای در کل کاهش یافته اما میزان واژگون شدن خودروها افزایش یافته که آن را نگران‌کننده خوانده‌اند.

جاده های ایران از جمله پرحادثه‌ترین جاده های جهان هستند.

'تغذیه ناسالم' مهمترین علت مرگ مردم ایران است

وزارت بهداشت ایران می‌گوید تغذیه ناسالم مهمترین عامل بیماری و مرگ در ایران است.

به گفته دکتر علی اکبر سیاری معاون وزیر بهداشت ایران، "در رتبه‌بندی عوامل خطر بیماری‌ها، رژیم غذایی نامطلوب در صدر قرار دارد."

دکتر زهرا عبداللهی، مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ایران هم گفته است: "بر اساس مطالعات ۴۴ درصد مرگ و میر افراد زیر ۷۰ سال و ۴۸ درصد مرگ افراد بالای ۷۰ سال با تغذیه ناسالم مرتبط است."

ادامه مطلب ...