کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

کاردرمانی OCCUPATIONAL THERAPY

هدف این وبلاگ تبادل دانش توانبخشی و به طور خاص کاردرمانی می باشد.

بیست و یکمین کنگره کاردرمانی ایران

بیست و یکمین کنگره کاردرمانی ایران توسط انجمن علمی کاردرمانی ایران با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تاریخ ۱ الی ۳ دیماه ۱۳۹۵ در محل تالار همایش های دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می گردد. مهلت ارسال چکیده مقالات  ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۵ است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به وب سایت کنگره به نشانی www.otre.ir مراجعه نمایید.

'هکرهای ناشناس در تلاش برای مختل کردن اینترنت هستند'

یک کارشناس پرسابقه امنیت اینترنت هشدار داده است که هکرهایی که هویتشان مشخص نیست در تلاش برای مختل کردن اینترنت هستند.  ادامه مطلب ...

آیا برخی مواد غذایی واقعا می‌توانند به تقویت بینایی کمک کنند؟

بینایی بسیاری از مردم با دلیل بالارفتن سن ضعیف می‌شود، ولی آیا راهی برای بهبود قوه بینایی وجود دارد؟ مثلا بینایی من هیچوقت خوب نبوده. من بیشتر عمرم از عینک استفاده کرده‌ام و انتظار داشتم با بالا رفتن سن دید چشمم کمتر شود. موقعی که گروه تهیه کننده برنامه " من دکتر هستم، به من اعتماد کن" پیشنهاد کرد برای بهبود دید چشمم از مکمل‌ها (ساپلیمنت) استفاده کنم کمی تردید داشتم بخصوص این که من طرفدار مصرف آنها نیستم.

  ادامه مطلب ...

توالت ایرانی آرتروز زانو را 'افزایش می‌دهد'

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران پیشنهاد کرده است که برای جلوگیری از آرتروز، توالت‌های معمول در ایران جمع‌آوری و به جای آن توالت‌های معروف به فرنگی نصب شود.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، محمدعلی محسنی بندپی می‌گوید توالت‌های رایج از عوامل اصلی شیوع آرتروز پیش‌رونده زانو در ایران است.

به گفته او استفاده از توالت‌های رایج باعث فشار مضاعف بر زانو می‌شود: "اگر افراد بر روی سطح صاف راه بروند یک نوع فشار به زانو وارد می‌شود ولی اگر زانوها بر اثر هر حرکتی زاویه پیدا کنند، مسلما فشار مضاعفی را باید تحمل کنند. بنابراین استفاده از دستشویی‌های معمولی از آن حرکات و زاویه‌های زانویی است که بسیار آسیب‌زننده است."

  ادامه مطلب ...

چه کسی در اینترنت ما را زیر نظر دارد؟

چه کسی در اینترنت ما را زیر نظر دارد؟

روری کلن جونز

ردی که از خودمان روی اینترنت باقی می‌گذاریم، بسیاری عادت‌ها و علایق‌مان را برملا می‌کند. اینها اطلاعاتی هستند که خیلی‌ها دنبالش هستند. هر روز که می‌گذرد، فواید تحلیل داده‌های شخصی افراد روشن‌تر می‌شود، و آنها که از این داده‌ها سود می‌برند شبانه‌روز مشغول تحلیل هستند.  ادامه مطلب ...

Advice

What is the best advice you've ever been given?

If you can't say anything nice don't say anything at all.